Hälsat på i degerfors

Emil och Noah. Emil ser sur ut.



Emil och Noah ligger i Noahs sacco-säck och kollar på Blixten Mcqeen.

Efter dagis idag åkte vi till Degerfors och hälsade på Helen och Noah. Det var trevligt! Noah och Emil leker väldigt bra ihop.

Helen hade klätt sin julgran, vilket gojrde mig sugen att göra det inom kort också. Men eftersom Liam ska röra allt som röras kan, så måste jag införskaffa mig en grind in till vardagsrummet så han bara är där inne tillsammans med mig eller Henrik. Då är risken störst att han inte får en julgran över sig.


Denna grind från IKEA är ett bra alternativ. Då den inte behöver borras fast, utan spänns fast. Den är dessutom i perfekt mått i dörrposten in till vardagsrummet. Jag ska nog köpa en sån. Sen ska vi också klä julgranen :)

Nu ska jag ge mig på ytterligare ett försök att få Liam att sova. Han är trött och gnällig men vägrar slå igen ögonen och somna.


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas.

Om du har ett IKEA Family kort så blir den billigare. :-D

2009-12-09 @ 23:15:16
Postat av: Elin, Albins mamma

Vi köpte en sån grind men lämnde tillbaka den.

Det är som pluppar man borrar fast i väggen. Den var smal att gå igenom och man behöver kliva över en stång osv.

Tyckte inte alls om den så köpte från barnens hus ist.

2009-12-10 @ 21:55:15
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0