Förkylning

Ja, det var som jag befarade igår kväll. Nu sitter jag här med en riktigt förkylning. Min kropp värker jätte mycket i alla leder, min näsa är snorig och mitt allmän tillstånd är helt enkelt nere.
Liam är också snorig och röd i ena ögat, jag hoppas inte det är ögoninflammation.

Emil är på dagis nu och Henrik är ledig idag (oväntat, för jag trodde han skulle jobba). Så idag lägger jag alla krav och måsten i händerna på Henrik.

Han har precis rensat i Emils rum, i hans leksakslådor. Det var välbehövligt, tro mig! Det var så mycket trasiga leksaker och mycket som han aldrig leker med som vi kastade.

Jag ska åka till Karamellagret sen och köpa mig en godis påse och kolla på TV i soffan!


Kommentarer
Postat av: Elin- Theas mamma

Jag vet inte hur mycke jag får jobba, beror på om dom ringer & om jag har barnvakt :) Som nu ringde dom liksom en dag innan bara.. Kan bli lite klurigt att hinna ordna med allt då..

Men jag vet att jag jobbar idag & på lördag! :)

2009-12-16 @ 11:34:05
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Ja det känns helt underbart, som vi väntat på denna anställning :) Hoppas bara att jag kan bli lite mer inringd oxå! Jajjemenn blir o kolla könet om bebis vill visa upp sej :D Jag är ju sååå nyfiken.. hihi.. Hoppas ni känner er nått bättre..

2009-12-16 @ 15:56:41
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Prinsessan

Krya på dig Karin! Gött att bara ligga med en påse snask och götta sig i söffa! =)

2009-12-16 @ 21:29:26
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0