Fan åt mycket!

Jag är så irriterad just nu och mitt humör är nere på botten.
Först och främst för den där tunikan jag köpte på Lindex. Efter att jag bloggat om den förut så provar jag den (Korkad som jag är provar jag den inte innan jag köper den) och den är mega stor! Den ska vara lite "fluffig" men inte på det viset som den satt på mig. Armhålan på tunikan hängde och i brösten var den mega stor och bara var skit! Så jag åkte till Lindex för att byta till en S (small) då jag köpt en M (medium), men den var SLUT, med stora bokstäver... Jag blev så sur, för jag ville ju ha den imorgon kväll. Så nu får jag ta nått gammalt och fult som finns i garderoben imorgon som jag ska känna min fin i... Jag blir så sur




Det andra som gör att jag har humöret i helvetet är dagens gympa. Emil lovade mig att inte bråka idag som han alltid gör på gympan. Så klart höll han inte det löftet, vilket jag inte hade som krav helt heller. Men han lyssnar ju inte för fem öre på vad jag säger eller nån annan säger. Det gör mig både ledsen och irriterad på en gång. Samtidigt idag hade jag med mig Liam som jag skulle passa på samtidigt som Emil yrade runt där inne i gympasalen och inte lyssnade. Jag höll på att bli galen och åka hem med honom flera gånger.

Nästa torsdag är det sista gympa passet för denna termin och då slutar vi. Vi fortsätter inte nästa termin, för det funkar inte. Emil får växa till sig och lära sig lyssna innan jag börjar med nått dyligt igen.

Det är andra saker som jag känner lite ilska över också, men lite privatliv vill jag ha.

Nu sover barnen och jag ska plocka lite disk. Imorgon ska jag gå upp tidigt och åka till MAXI för att veckohandla och köpa hem en tårta till kalaset för Liam. Henrik är ledig imorgon, men på lördag åker han igen och sen ser jag honom inte ordentligt förens nästa vecka nån dag.

Nu ska jag avsluta för mig, jag är ändå så butter att jag inte vill skriva ett skvatt till.


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam<3

Japp månda, onsda, torsda kan inte jag! Men tisda hade jag tänkt o gå ner & väga liam, så vi kanske kan ses då så får du gärna komma hem till mej en annan dag!! Och på onsda ska vi försöka dra ihop till en mammafika på paus om du är intresserad? :D Träligt med tunikan :( Så typiskt.. men jag tror nog mkt väl att du kommer vara fin på er julfest lr vad var de du skulle göra?:D Kram

2009-12-04 @ 12:49:51
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att du vill se:



http://LaurenConradVsKristinCavallari.blogg.se

2009-12-04 @ 13:11:46
Postat av: Maria, mamma till Lucas.

Det positiva i det hela är att det va VÄLDIGT trevligt på kalaset. Alltid kul att träffas alla vi och stri lite skit. Skicka med länken som vi pratade om. Ha de gott! Kram...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0