Bråk och tjafs!

Gud vad Emil ska bråka jämt! Imorse fick jag verkligen psykbryt på honom för att han kallar mig fula saker och säger emot mig hela tiden, han beter sig likt en tonåring. Hur ska det sluta?! Han är ju bara 4 år. Just nu är han på dagis och jag har aldrig i mitt liv varit så glad, som i morse, när jag lämnade honom. De här timmarna utan honom behövs verkligen idag.

Nått jag lade märke till imorse är att han inte stammar längre. För när jag lämnade honom "hade han upp sig" på ett ord när han skulle berätta en sak för mig, då la jag märke till att det var länge sen jag hörde hans stammning som han hade ett tag. BVC berättade för mig att stamning är väldigt vanligt i olika åldrar, att de kan "komma in i perioder", så Emil var väll i en sån "period".

Jag ska strax lägga Liam för lite middagssovning, och jag ska lägga mig själv en stund. Jag behöver den lilla vilan känner jag.

Igår kväll kom Liam på hur kul det var att klättra bland alla DVD filmer som vi har i TV-byrån. Jag knäppte några bilder:






Kommentarer
Postat av: Matilda - Snart 2barns mamma!

Tack!

hihi vilken busig liten kille ;) och Liam är verkligen ett jättefint namn, vi har det själv på vår lilla "namnlista" för kommande lillebror.

det där stammandet känner jag igen, min lillsyrra är 5 nu och hon stammade också ett bra tag när hon var 3-4år men det försvann av sig själv sen

2009-12-01 @ 23:08:03
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Haha vad busig han är! :) Väldigt söt är han med!

2009-12-03 @ 10:34:37
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0