Award!

Jag har fått en award av Sandrah, tack så mycket!
Med denna award följde det med ett litet uppdrag, att berätta 10 saker om mig själv :)
Jag ska göra så gott jag kan!




  • Jag är mamma till Emil 4 år och Liam snart 1 år
  • Jag är sambo med deras pappa Henrik
  • Jag började arbeta som bussvärdinna när jag var 15 år
  • Jag är väldigt blyg
  • Jag gick på Infokomp gymnasiet i Karlstad
  • Jag är svag för pojkband, framförallt Westlife
  • Jag är mycket nöjd med mitt/vårt liv och även med mig själv
  • Jag är uppväxt med min familj i Björneborg
  • Jag tycker inte om att skriva eller skicka SMS
  • Jag drömmer ibland om att få ett till barn

Nu ska jag skicka den vidare, och jag skickar den till:

Anna
Elin
Emma
Maria


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad sköj =) Nu ska jag göra den listan och sen ska jag se på Bring it on =)

2009-12-07 @ 13:05:54
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Gillar inte att skicka sms? Det som är så himla smidigt!!

Kan du inte lära mig hur man blir nöjd med sig själv? :)

2009-12-10 @ 16:56:33
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0