Friska barn

Barnen är friska som nötkärnor och Emil har varit det ända sen jag hämtade honom igår. Men dagis har sina regler så jag har varit hemma idag och vabbat. Vi fick lite sovmorgon idag med andra ord, det var skönt.

Imorgon ska barnen till dagis, promt! Jag tror absolut inte på nån magsjuka och personalen sa att om Emil (eller Liam) inte mår dåligt under dagen idag och allt är "normalt" så får de komma imorgon torsdag.

Jag och barnen har varit på badhuset en stund idag, faktist. Det var (och är fortfarande) världens snökaos ute och blåser en del så vi struntade i att gå till lekparken. Istället åkte vi till badhuset, för de är ju friska.
Liam skrattade konstant undet tiden han var i vattnet och skrek och tjoade efter alla lekaker. Jag har nog aldrig sett honom så glad och exalterad i vattnet.
Vi duschade jätte länge och bastade en stund, vad GÖTT det va! ;)

Imorgon ska jag börja samåka med Maria och Christoffer på Winback. Det är roligare att samåka, och så spar man lite på pengarna. Vi har ungefär samma schema varannan vecka, så vi kommer inte åka ihop varje dag tyvärr. Men det är alltid nått. Så imorgon får vår bil vila sig hela dagen för Maria ska köra.

Nu ska jag hänga tvätt och sen slå ned mitt arsel i soffan och måla naglarna.

Kommentarer
Postat av: marie

låter riktigt härligt att basta nu i detta väder. Härligt att de är friska!

2010-02-04 @ 15:55:52
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0