Vill åka bort!!

Nu är det snart två månader sedan vi reste bort och jag börjar längta efter att åka iväg igen! Sedan oktober förra året har jag rest utanför Sveriges gränser varannan månad i några dagar, men nu ser det lugnt ut. Om det inte vore för min praktik som börjar nu i mars så hade jag tagit med Liam till London i några dagar och hälsar på Jenny och Kryckan. Men nu börjar praktiken och då blir jag lite låst i sex veckor framöver.

Nästa resmål som jag vill åka till är Paris. Jag vill åka dit med Jesper och bara ha de mysigt <3

Fast som det ser ut nu kommer stor del av våra sparpengar gå till att överleva i juni eftersom varken jag och Jesper får några pengar den månaden. Vi kommer gå på timpenning i sommar så då får vi inte pengar förens i juli. Tråkigt! Annars hade jag bokat biljetter till Paris NU!

Men senast till hösten ska jag åka till Paris.. senast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0