Dagen går fort

Sitter nu med hårfärg i håret, någon cognacfärg som jag tyckte såg fin ut. Inväntar att den ska ha värkat i cirka 40 minuter så jag kan duscha sen. Ikväll ska jag festa tillsammans med Madde och Lina, ska gå till Madde sen när jag är klar. Ikväll ska jag, liksom förra fredagen, dricka whiskey med cola och lime. Så gott!

Dagen har spenderas i Karlskoga med Jenny. Jag shoppade lite kläder, till barnen mest och en outfit för ikväll. Det fanns inte så mycket fina kläder alls, bara massa överdrivet poppiga och färgglada kläder. Men jag ska väll inte vara för kaxig, för vem vet, till våren kanske det är jag som kommer i ett par gröna eller rosa brallor :)

Ni får lite bilder från dagen då jag har lyxat till det rejält i min ensamhet, med både lax, fetaost, vitlöksbröd och chokladwienerbröd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0