Looong time no seee

Länge sedan sist, men jag har bättre för mig i princip.

Nu är det fredag i alla fall. Jag sitter i skolan och gör naaada. Jag är klar med min simpla power point presentation om min LIA plats.

Jag känner mig inte helt kry, halsen svider lite och min näsa är snuvig. Men det har jag förträngt, snart. Det är ju HELG om bara 1 timme! :)

Ikväll blir det fredagsmys med barnen. Jag ska gå förbi COOP sen och köpa filmen Bambi åt dem och lite fredagsmys-snacks.

När de lagt sig kommer Madde till mig och vi (eller jag, för jag vet inte vad hon ska dricka) ska dricka ÖL! Jättegott ska det bli.

Imorgon är jag barnledig och då blir det färga hår på mig och Madde sen blir det mer öl och Mastis på kvällen.

Känns som en mycket rolig helg detta.


Inlägget i bilder


Kommentarer
Postat av: Elin

TACK! :D

2011-04-07 @ 19:36:40
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0