Planerar för ett smalare liv

Jag mår inte riktigt bra, har ont i halsen och känner mig hängig och så fruktansvärt trött. Så vad passar bättre än att ligga i sängen och tänka på framtiden ?!

Med framtden menar jag mitt nya liv som ska börja den 1 februari. Då jäklar ska jag ta tag i mitt viktproblem. Jag vill bli mindre till sommaren och må bättre. Som jag skrev om för ett tag sedan ska jag börja med en diet som heter LCHF där man utesluter kolhydrater i kosten.

Jag har köpt två böcker som kommer när som helst på posten och sen har jag kopierat en hel del recept av en bok av en lärare. Så jag har börjar planera vad man kan äta istället för det jag äter idag till frukost och sånt, eftersom alla smörgåsar och sånt ska bort bort bort!

Jag måste ju få lite ny inspiration så jag kan testa nya recept. Sånt älskar jag, tack och lov. Det största problemet egentligen med detta är motivationen och bekvämligheten. Jag är så bekväm av mig och orkar inte ändra så mycket på mig.

Men nu jäklar! Jag vill börja om, börja om helt! Så jag har motivationen och då ska jag tusan skrapa bort bekvämligheten också.

Let's start a new life and get smalare :)

Kommentarer
Postat av: syster emma

Då blir det bort bort bort, med allt godis! är redo att ta det steget?

2011-01-18 @ 22:54:02
URL: http://trasigtfinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0