Längtan till 80-talet!

Denna helgen är inte ens över men jag kan inte låta bli att längta som en tok till nästa helg! Då ska äntligen vår 25 års fest äga rum!

Jag ser fram emot lördagen så jäkla mycket! Då blir det party party!

Under veckan ska lokalen bli klar med allt vad det innebär. Vi ska liksom få upp ballonger i tresiffrigt gånger 7 :)

Längtar tills vi ska sminka oss, klä oss och fixa frisyrerna ! Jäklar vad kul det ska bli! Jag fick plastarmband i rosam gul och grön utav min granne idag som är så cooola! De ska jag ha på mig på lördag.

Låt veckan gå fort och bli bra så det får bli lördag!!



Älskade FULA jeansjacka!!


Kommentarer
Postat av: syster emma

Karin! Du får inte glömma den blå mascaran och ett rosa ( eller blått går också bra ) hubba bubba i munnen!

2011-01-17 @ 10:14:49
URL: http://trasigtfinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0