Tappat rösten

I natt vaknade jag och kunde verkligen inte få fram ett pip ur munnen. Jag lät som en rosslig gammal traktor. Men under dagen har det blivit bättre, tack och lov!
Jag är fortfarande väldigt hes, men jag kan får fram ord iaf :)

Idag fick jag skriva journaler, gamla journaler som de redan rättat, så jag fick öva i deras system. Sen fick jag hänga med på en liten utbildning eller refresh för medicinska sekreterare i skrivregler osv. Detta möte var i Degerfors och hölls utav min huvudlärare.

Jag fick även träffa en av mina klasskompisar där och insåg på riktigt hur mycket jag saknar klassen!

Nu ska jag återgå till matlagningen. Idag lagar vi köttfärspaj, gööött! :)

Kommentarer
Postat av: madeleine

Håller med dig Karin. Det var så kul att se ett bekant ansikte idag :)

2010-10-27 @ 19:00:27
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0