Prov imorgon

Jag är så nervös inför morgondagens prov. Jag kommer verkligen inte klara det, jag känner det på mig. Jag är så dålig på hur lagar bildas och politik och sånt.
Jag ska göra mitt bästa.

Hur som helst har jag faktist varit duktig och läst på detta i flera dagar nu så nått bordet ju fastnat.

Håll alla tummar för mig, snälla.

Nu har jag lagt barnen och ska sätta mig alldeles strax och plugga. Jag ska läsa kapitell fyra i Kommunikations-boken. Sen ska jag titta igenom anteckningar och papper på det som kommer på provet imorgon.

Mina vänner, det är mycket plugg nu. Jag hinner knappt vara social, det är inte meningen att vara osocial och aldrig höra av mig. Det är mycket nu, bara.


 
Barnen vid middagen idag


Kommentarer
Postat av: maria

Detta kommer du fixa galant karin! :-) Jag håller tummarna för dej imöra! Och det där att inte ha så mycke tid känner jag till när man studerar och visst får man dåligt samvete ibland men det måste alla godta när ens kompis/ar pluggar :-) så inte tänk på det! :-) stoor lycka till kraaam

2010-10-04 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0