Nytt i förrådet

Nu håller vi på att laga middag och sen blir det efterlängtat fredagsmyyyys! :)

Efter skolan idag så gick jag och några klasskompisar till Thai och åt buffé, mumsigt värre kan jag lova! Det är tråkigt att inte få se dem på över två veckor nu bara :/

Emil och jag åkte över till Karlskoga förut och hämtade en cykelsits och mina partyliteljus hos Åsa. Vi sprang även in på Ö&B och köpte snask till ikväll.

Nu ska jag ha en mysig kväll med mina goa ungar!



Äntligen en cykelsits säger jag!


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Nice=) med cykelsits.

2010-10-22 @ 22:41:24
Postat av: malin

Tack o bock:) jag hoppas det kommer gå bra! är inge nervös faktiskt, och det brukar vara ett bra tecken för mig:P

2010-10-22 @ 23:27:48
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0