Jul jul strålande jul...

Nån mer än jag som längtar till jul? Det kanske är lite befängt att längta redan, men jag gör verkligen det. Eller åtminstone att få pynta och greja inför jul. Jag gillar ju sånt där :)

Jag har faktist beställt hem från Jotex.se en gardinkappa som ja gska ha i vardagsrummet, billig fleecepläd och så billiga dekorationstomtar. Meningen är att i år ska jag åka ner till Ullared i sluet av oktober/början av november och köpa mer sånt där nere, för där är det billigare.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh - jag tycker också att det ska bli så himla mysigt att få pynta inför julen!=)

2010-10-06 @ 21:27:04
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

älskar julen. ska bli så mysigt att få plocka fram alla julsaker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0