Hemkommen

Idag slutade vi kl. 14:00. Så jag har rätt så nyligen kommit hem.

Jag har nu ringt min handledare på vårdecentralen Brickegården, där jag ska göra min första LIA nästa vecka. Mina arbetstider kommer bli mellan 08:00-16:00 måndag-torsdag. Fredagar går jag från 08:00-12:00. Detta är ju lite annorlunda tider än de jag vant mig vid de senaste veckorna i skolan. Dessutom ska jag börja pendla igen, jag som fått vara bortskämd ett tag och vara på hemmaplan :) Men ni förstår inte hur mycket jag längtar!

Nu ska jag sätta mig med min medicinska terminologi och skriva röntgentermer. Sen måste jag veckohandla innan jag hämtar barnen. Stress stress stress...


Något positiv som kom i brevlådan, förutom massa räkningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0