Feber

Emil var jätte hängig och varm ikväll, jag tog ingen tempratur på honom, men han har feber med all säkerhet. Lillbubben. Han vill ligga i sin säng ochsova, sa han. Så han blev nyligen nedbäddad och fick se på en film.

Tur är Henrik ledig imorgon och torsdag så han får vara hemma, samtidigt som jag inte behöver vabba. Jag vill så gärna slippa missa massor i skolan just nu.

Liam har varit på väldigt dåligt humör under kvällen, men var glad när han fick vara med mig vid matlagningen. Han är så rolig på det viset, för han gillar att vara med.

Imorgon är det dags att gå till skolan igen, det känns otroligt skönt och kul. Man får ju mer gjort där :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0