Familjen urin

Imorse hade Emil inte hunnit på toaletten så han kissade ned sig och sen när Liam vaknar har hans blöja läckt så hela hans säng var fylld med kiss. Dessutom har jag sprunig som en dåre på toaletten och kissat i natt...
Kanske var den där drickan vi drack igår till fredagsmyset :)

Hur som helst vaknade jag av min egna inbyggda klocka imorse kl. 06:00! Sjukt! Jag ville somna om, det är ju lördag och jag ville sova mer. Men min kropp tyckte att den hade vilat tillräckligt.
Jag låg kvar och lyckades somna om en timme till. Liam vaknade vid halv nio och Emil sov nästan till nio. Så vi fick en liten sovmorgon ändå.

Idag är Henrik ledig, han har varit till Åbo i tre dagar och åker imorgon till Helsingfors i tre dagar. Så idag ska vi åka till Karlstad och köpa vinterskor till Emil. Jag har igentligen inte råd, men jag vill inte vänta tills nästa CSN heller för tänk om han behöver ha skorna innan dess.

Sen ska vi köra Emil till min farbror och hans familj för han ska sova där i natt. Hn längtar att få leka med Philip :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0