Emil och Embla

Emil är över hos grannflickan Embla och leker. Han har varit där sen före lunch så det är så otroligt lugnt här hemma. Det var så länge sedan jag pratade med hennes föräldrar, trots att vi bor hus mot hus. Det var mycket trevligt att prata med dem en stund när jag lämnade Emil där.

Jennifer är här och hälsar på så hon, jag och Liam gick över till COOP och köpte fika förut. Vi hittade MINA kakor! Jag är ett kakmonster och älskar chokladkakor.
Det lät ju till och med som om jag hade skrivit receptet och texten på paketet :D

Annars då så måste jag påstå att söndagar är lite trista! Jag vill att det ska hända nått kul idag :)

Imorgon är det dags för LiA igen så det ska bli kul!

Ha en bra söndag!



Haha, tur att nån tänker på mig! :P


Kommentarer
Postat av: malin

de där kakorna kan man nästan döda för:) mums!

2010-11-01 @ 13:36:23
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0