Egentid med Liam

Snart kommer Emil hem från en natt på Skoghall så då är syskonbråket i fatt lugnet här hemma :)

Liam och jag har haft en härlig förmiddag och eftermiddag tillsammans. Vi har lekt i hans rum, varit i tvättstugan, tagit en promenad, hälsat på Elin och Thea och nu håller vi på att laga kalops. Det ska ju koka en stund, så nu väntar vi på att den ska bli klar.

Ikväll när barnen sover ska jag städa stora badrummet, hänga tvätt men framförallt plugga! På tisdag har vi ytterligare ett prov, ett svårt prov. Jag känner mig lite nervös. Vi ska snart på LIA (Praktik) och innan dess ska det avverkas massor med prov.




Liam älskar sin järnväg och sina tåg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0