Trött

En ovanligt extrem trötthet har dragit över mig denna vecka. Det känns precis som vid en graviditet. Då jag var gravid var jag så trött i början att jag kunde somna när som helst och var som helst.
Nu känner jag exakt likadant. Jag kan inte tänka riktigt klart, utan känner mig som en virrpanna hela tiden.

Idag ringde de från Blodcentralen och sa att mitt blodvärde hade sjunkit så jag får äta järntabletter innan jag får lämna blod/plasma igen. Om två månader får jag komma dit på en provtagning så får vi se om det ökat.
Möjligtvis kanske blodvärdet gör att min trötthet är så extrem.

Jag hoppas på att få en skönt helg, med så mycket sömn som det är möjligt.

Älskade fredag är äntligen här!!


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

ja jag är jätte nöjd med vagnen :D Lr ja vagnarna! Ja men de ska vi nog kunna ordna, kan ju hoppas på bra väder! =) ´Är de bra med er? Här är det bara bra, men börjar bli träligt o vara gravid samtidigt som det är mysigt! men har den där jävla klådan samt att jag ahr fått så ont i murvan/låren :( Men men nästa månad ska han ut så jag får la hålla god min!! :)

2010-05-08 @ 21:54:04
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0