Stress stress stress

All denna eviga jävla stressen! Jag har precis fått barnen i säng och nu vankas alla måsten som jag måste fixa. Tyvärr hinner jag nog inte allt ikväll, för jag måste få sova lite längre i natt än vad jag gjorde denna natt.

Jag avskyr att jobbet ska sätta mina arbetstider ända till 17:30 eller till 18:00 varje dag! Jag hinner ju inte ett dugg när jag kommer hem! På detta ska jag vara ensam JÄMT (nästan) med barnen och hinna med sysslor i hemmet samtidigt som man ska hålla humöret uppe och vara en bra och snäll mamma.
Jag fick mitt juni schema idag och det ser ju inte bättre ut, tyvärr. De har varit snälla och tagit en aning hänsyn till att jag är ensam med barnen mycket, så jag får enbart gå "dagtid" men inte en dag slutar jag före kl. 17:00. Som tidigast slutar jag 17:00. Då börjar jag dessutom 07:45 eller 08:00.

Dessutom fick jag reda på, sist av alla typ, att jag inte får arbeta vidare med Bedrägerigruppen. För jag ska börja plugga till hösten, antaligen. Då vill de ha nån i gruppen som ska vara där och som de inte vet ska sluta. Det var lite tråkigt bara att mina kollegor visste om detta imorse när jag kom. Men inte säger nått, och jag tror jag är "med i gruppen" för min chef har inte sagt nått till mig. Jaja, ingen sorg känner jag. För jag får fortfarande göra det som är mest kul ; arbeta med företag, i den specialgruppen. Det är jag jätte glad för!

Jag har hunnit med en veckohandling idag som blev mycket dyrare än vad jag någonsin har haft. Jag köpte inga blöjor eller sånt, för det brukar vara den endra produkten som gör veckohandlingen dyr. Men slutnotan för denna veckas handling slutade på 1400 kr! Då har jag förvisso lyxat och köpt en del fläskfilé. För i helgen ska vi lyxa när min syster Emma kommer på besök ändå från Oslo ;)


Det blev ett långt inlägg idag. Mest gnäll, men jag är lite gnällig nu känner jag. Nu ska jag hänga tvätt, vika in tvätt och slänga in ytterliagre lite mer tvätt i tvättmaskinen... Hujedamej!


Kommentarer
Postat av: elin- theas mamma

ååh nej inte mer tvätt så seeent, det dånar här uppe när maskinen centrifugerar =(

2010-05-20 @ 23:11:39
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0