Shopping

När jag hade barnvakt av svärmor och svärfar i Filipstad passade jag och Jenny på att åka och shoppa lite i Karlstad, när jag ändå mår bra. I slutet av vår shopping dag när vi var på Ur & Penn slog åskan ut all el i hela stan, så allt blev svart. Jenny och jag kunde alltså inte betala våra grejer :/ Jag hade precis bestämmt mig för en jätte jätte fin klocka som jag ville ha.
Fast jag har tur, så syrran som går på gymnasiet i Karlstad ska köpa med den åt mig på måndag.

Efter Karlstad åkte vi vägen över Filipstad och hämtade barnen.

Nu är vi hemma. Barnen leker med vatten på balkongen medan jag sitter här. Jag ska hänga lite tvätt nu, det gamla vanliga :)
Sen kommer Jenny hit och ska slinga mitt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0