Party party!

Jag håller nu på att göra mig iordning för att dra mig ut på party! Jag ska föna mitt hår och platta det lite, på med några örhängen - sen är jag klar! Ikväll känner jag mig lite ur balans, så jag kör en enkel partyoutfit!

Idag har vi varit i Filipstad hos Henriks föräldrar och hälsat. De bjöd på middag, efterrätt och fika. Så jag känner mig proppmätt än. Som vanligt var besöket trevligt och svärmor hade som vanligt gjort super duper god mat!
Henriks bror med familj var där också, så vi fick träffa dem också :)

Nej, jag har lite bråttom, så jag säger tack och hej!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Kul med lite party!! Vilket sammanträffande...vi var oxå FD idag. Nästan så vi kunde ha träffats. Kram...

2010-05-01 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0