Nedstämd

Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden, men jag känner mig så otroligt nedstämd hela tiden! Det började för några dagar sen och jag kan ju inte påstå att det går åt det bättre hållet, snarare tvärtom.
Jag känner mig nedstämd över olika saker, saker jag borde skämmas för kanske ?

Jag känner mig nedstämd mycket på grund av jobbet, inga mer kommentarer kring det...
Jag känner mig nedstämd för att jag är tjock.
Jag känner mig nedstämd för att jag borde sluta äta sötsaker, men på grund av min nedstämdhet så äter jag ännu mer sötsaker.
Jag känner mig nedstämd för att jag ofta är ensam med barnen och får ta det tyngsta lasset själv, framförallt när andra saker gör att jag redan är nedstämd.
Jag känner mig nedstämd över att vi hade så mycket räkningar att jag inte har råd att köpa utemöbler till balkongen.
Jag känner mig nedstämd över att jag har så mycket att göra, att jag inte hinner allt.

Det är väll bara några saker... Många utav dem är igentligen så barnsliga så jag borde skämmas (?) kanske.

Jag vet att det finns så otroligt mycket värre problem än dessa, men de finns inte i vår livssituation just nu. Tack och lov, för då kanske jag vore ännu mer nedstämd.
Jag känner mig så tragiskt när jag skriver så här, för jag vill vara glad och positiv! Det brukar jag vara, för det mesta. Men nu har ett mörkt moln lagt sig över mitt huvud och det ser inte ut som det vill flytta på sig...

USCH


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förstår dig, det är inte lätt att hålla humöret uppe jämt, även om jag tycker du är glad för det mesta, så måste man få ha perioder när man känner sig lite nedstämd. Men Jag hoppas det vänder snart! Får glädjas åt dina två fina barn och eran fina lägenhet! alltid något.=) Många kramar till dig

2010-05-26 @ 22:33:25
Postat av: syster emma

okej, jag bara måste kommentera detta! jag tror att den enda riktiga grunden till att du är nedstämd är jobbet! trivs man inte på jobbet så är det svårt att vara lycklig! du ska ju vara där 8 timmar om dagen liksom! Jag kände likadant när jag jobbade på ikea! jag kände mej nere med allt i mitt liv! för tjock det är du f*n inte! hörru! syrran!! du är jättefin! jag skulle gärna byta med dej!!

2010-05-27 @ 00:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0