Frisören

Emils hår har börjat bli så långt nu, det ser lite ofrissat och otympligt ut på nått vis. Eftersom värmen har kommit så frågade jag honom häromdagen om vi skulle raka av honom håret med trimmern som vi har. Då svarar han "Nej mamma, jag vill bara klippa mig hos frisören. Inget annat". 4,5 år gamal och redan sånna krav :P

Så jag ska låta honom få sin vilja igenom, jag får se om det går att få tag i nån tid denna vecka eventuellt. Så han får en sommarfräsch frilla :)

Jag har förresten använt BUS (Brun Utan Sol) de sista dagarna på mina ben och ytte pytte lite på mina armar. Detta för att jag eventuellt ska kunna använda mina nyinköpta shorts utan att blända folk med mina vita ben :D
Mina vänner avrådde mig från BUS, men jag tycker än så länge att det är rätt OK. Jag kör med DOVE´s BUS:








Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar i väntan på nummer två!

Jag håller med dig, Ullared är roligt!=)

2010-05-31 @ 14:21:42
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0