Emma har nu åkt

Nu har Emma åkt hem till Oslo igen och Henrik har åkt till Åland, med den gamla vanliga Cinderella.
Just nu känner jag mig upprörd över Emils bråk och skrik! Han är ju aldrig nöjd, utan ska bara HA MER hela tiden.

Liam har precis duschat och Emil duschar just nu, sen ska barnen äta kvällsmat och sen bums i säng. Imorgon ska vi upp med tuppen, till och med ännu tidigare. De behöver ju sina timmars sömn varje natt.

Jag har bytt sängkläder i Henriks och min säng och i Liams säng idag så det känns så fräscht! Emil fick nya sängkläder för bara tre dagar sen, så hans säng får vänta lite innan den byts.
Jag tänkte slänga upp fräscha gardiner i vårt sovrum innan Liam somnar också. Jag har använt vita länge nu, men nu åker de svarta upp. Eventuellt mörkläggs det en aning på kvällarna av dem. Vi har solsidan i vårt sovrum hela eftermiddagen, det är den enda nackdelen på sommrarna. För det blir så otroligt varm där inne.

Usch, jag vill inte jobba imorgon :/



 

 


Kommentarer
Postat av: Mallan

Ja det låter helt sjukt. Jag ska ringa här någon dag, för att se om det kanske går att "önska" något redan nu.. Jag börjar jobba 1 sept. så det är ju en stund kvar.. Jag hoppas det löser sig för dej för det låter verkligen inge roligt. Det blir ju lite att man vantrivs och säkert känner sig stressad redan på jobbet när man ska försöka få alla timmar o gå ihop osv..

2010-05-23 @ 20:06:25
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: Mallan

Hehe, såg nu du hade frågat när vi ska åka.. Vi åker den 16 januari, så vi är ute i god tid;) o kommer hem den 24:e. Ska bli så underbart!

2010-05-23 @ 20:13:19
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0