Balkong fix

Denna sommar ska jag ha möbler och småplock på balkongen. Jag vill göra den mysig och trevlig att vara på. Eftersom den är liten så är vi relativt begränsade med vad vi kan ha för möbler.
Jag har kollat på JYSK, COOP och Sommarlagret och alla deras möbler för 4 personer är så stora eller så var det inget som föll mig i smaken.
Men när jag surfade in på IKEA.se så hittade jag faktist ett fint bord med tillhörande stolar som jag absolut kan tänka mig. Bordet var ganska litet också, så jag tror faktist vi kan klämma in det. Så jag hoppas på en relativt bra lön denna månad så jag kan få köpa det. Stolarna ser inte så bekväma ut, men med nån skön kudde och/eller dyna så tror jag säkert de blir sköna att sitta på.

När jag kollade på IKEA´s hemsida på deras Sommar kategori så hittade jag massor av fin dekoration i härliga färger som jag vill ha!





- från IKEA.se och Biltema.se


Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Klart du får fråga det ;)

Jag har gjort en full bukplastik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0