Attract promenadband

Nu har jag tagit mig 40 minuters promenad på mitt Attract promenadband. Svettigt värre! Men sååååå behövligt. Jag hatar mig själv och min kropp just nu. Jag tycker jag är sladdrig och äcklig bara, usch. Jag får panik bara att tänka på en bikini, för tyvärr är det bikini säsong inom kort....

Jag avslutade promenaden med 100 situps, det är bättre än 0.

Jag har lite små ångest över att jobba imorgon också, varför är det så skönt att vara ledig ????!!! Åh, jag vill inte lägga mig, för då vet jag att jag inom några timmar måste vakna till en jobbig väckerklocka :)

Idag har jag föresten varit i Svartå och hälsat på Anna och Hampus. Det var trevligt! :) 
Men nått besökt till lekparken blev det inte alls som jag hoppats på. Vi hann inte, det kom så mycket annat i vägen. På söndag hoppas jag att vi ska ta oss till lekparken :)

Nu har jag dessutom testat kameran. Det är ingen större skillnad från min förra kamera, kvalitetsmässigt. Men den duger gott och väl för mig/oss. Jag har lärt mig hur man för över bilder till datorn osv... Men jag MÅSTE köpa ett större minneskort så jag kan ta mer bilder och kunna filma lite. Det ska jag göra när jag får pengar, för just nu ekar min plånbok av tomhet ;)

Nu måste jag sova, varken jag vill eller inte. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0