1 år sen

Nu när jag jobbet och tycker dagarna känns lite långtråkiga och när jag känner att livet inte är på topp brukar jag längta tillbaka till mammaledigheten när allt var så bra. Det var så skönt att vara hemma och ledig och känna sig "fri" på nått vis. För 1 år sen var Liam så liten och Emil med, nu är de så stora mina pojkar. Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att bli mammaledig igen, fast jag vill inte ha nått mer barn :)

Åh... älskade och saknade mammaledigheten....





- Bilderna tagna på Liam och Emil 26/5-2009


Kommentarer
Postat av: syster emma

va fina bilder! kan inte du skicka dom till mej? och den bilden på emil med converse skorna??=)

2010-05-27 @ 00:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0