Maximal otur

Nu är det bara två arbetsdagar kvar på februari månad. På måndag är det 1:e mars oh en ny början, och en friskare månad (HOPPAS JAG!). Jag måste ju bara säga att vi har haft fruktansvärt stor otur när det kommer till sjukdomar denna månad, just denna månad när jag skulle börja jobba igen efter en lång mammaledighet.
Jag har inte räknat, men jag tror nog att jag varit hemma mer än jobbat denna månad.

Imorgon är Henrik ledig så då ska barnen vara hemma med honom. Men på fredag ska barnen på dagis som vanligt igen. För de är friska, likaså jag. Fast det är 48 timmar som räknas från sista spyan och det har inte gått det än. Så jag hoppas inte Henrik eller Liam får nån magsjuka utan att de slipper undan så vi får bli friska.
Jag hoppas dessutom att ingen förkylning eller nått annat satans virus ska angripa vår familj nu, för nu vill jag vara FRISK! Frisk, frisk, frisk. Jag vill heller inte ha några sjuka barn, utan de ska få vara FRISKA! Friska, friska, friska.

Hoppas någon högre makt hör mina böner, så vi får en frisk månad att vänta oss!

Imorgon får jag by the way min första lön på väldigt lång tid!

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

hoppas innerligt att ni slipper alla sjukdomar nu ett bra tag framöver:) stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0