Magsjuka

Nu har jag återhämtat mig en aning från magsjukan som jag och Emil åkte på igår. Jag kräktes bara två gånger, men ändå känns det som man ska avlida. Mitt huvud gör jätte ont, det gör det fortfarande. Jag har lite ont i kroppen med och känner mig hungrig.
Jag gjorde lite falukorv och makaroner åt mig och barnen förut, för det var det enklaste jag kunde hitta på. Efter att jag ätit några makaroner så känns det lite bättre, jag orkar stå på benen i alla fall och jag har lyckas hänga tvätten som jag fick tvätta igår då Emil spydde ner typ halva soffan. Tacka vet jag tvättbar klädsel.

Nu ser vardagsrummet ut som typ Tredje världskriget. Igår när jag var så utmattat och låg deckad på en soffkudde framför TVn sprang Liam runt och härjade. Idag var Emil pigg så han har också hjälpt till och stöka till i vardagsrummet tillsammans med Liam. Alla kuddar till soffan ligger slängda på golvet eller staplade på hög och alla kuddar är slängda överallt...
Jag var tvungen att föreviga minnet av vårt så stökiga vardagsrum så jag filmade en kort snutt. Jag ska lägga upp den på bloggen när jag orkar.

Det är så otroligt jobbigt att vara ensam med barnen när man är sjuk...

Status för våran bil: Den är inne på sin andra vecka på verkstad. Men de har fortfarande inte hittat felet. Vi har dock fått information om att bilen tidigare (innan vi köpte den) var på verkstad i Göteborg för exakt samma fel. Det är jätte bra information för oss att ta del av i fall det skulle bli strid med Håkans Bilar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fyy hoppas ni får förbli friska nu!! Det är på Plaza hotel, fredriks pappa fixa de åt mig så jag hoppas det leder till jobb =)

2010-02-23 @ 19:16:56
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0