Jag hoppas!

Jag håller just nu och har gjort hela förmiddagen på med en massa viktiga och nödvändiga saker. Jag har ringt massor.

Jag har även tagit ett stort steg som jag suktat efter att göra länge nu till och från. Men nu är det gjort och jag hoppas det blir nått!!!! Om det finns någon gud där ute kan han väll hjälpa mig nu.

Nu ska jag strax hämta Emil på dagis. Sen ska vi mata ankorna innan vi går hem. Jag har massa gamalt bröd liggandes i skafferiet som vi lika gärna kan ge dom. Jag fick idén när jag läste Elins blogg.


Kommentarer
Postat av: Anna T

nyfiken som man är blir man ju sååå nyfiken på vad det är du gjort..

men jag antar att du inte avslöjar något?! ;)



Hoppas det är bättre med er nu iaf och att Liam är bättre från magsjukan.

2010-02-15 @ 15:04:59
URL: http://minsonochjag.blogg.se/
Postat av: elin- theas mamma

vad har du nu gjort?? :)kram

2010-02-15 @ 17:10:32
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

hoppas verkligen att det går åt ditt håll håller alla tummar vad det nu än är:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0