Hemma igen

Nu har vi precis kommit hem från en heldag i Karlstad. Jag har shoppat massor! Det var verkligen jätte länge sen jag var på stan och shoppade och knallade runt med massa påsar runt handlederna. Nu för tiden har jag mest köpt hem saker via internet.
Jag är så nöjd med allt jag handlat. Jag köpte en del till mig själv också, för en gång skull. Annars brukar det mest bli till barnen.

Liam har varit så snäll hela dagen. Men när vi efter lunchen gick runt lite inne på Bergvik blev han lite rastlös. Så han fick gå ur vagnen en stund inne på Stadium. Det första han hittade och sprang till var bollar, självklart. Liam älskar bollar.

Nu är Jenny här. Vi ska kolla på film och äta GOTTIT! :)



Liam kastar boll på Stadium

Kommentarer
Postat av: Sandrah

vilde skratta åt liam :)

2010-03-09 @ 07:45:13
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0