En lång dag

Idag har barnen varit på dagis hela dagen, ändå från 07:00 - 17:15. Det var första dagen denna vecka som det blev så med tanke på att jag vabbat.
Liam höll sig vaken och åt middag med oss, men sen somnade han fort. Emil däremot har blivit en nattuggla och somnar aldrig på kvällarna trots tidiga mornar. Fast ikväll får han vara vaken så länge som han vill (nästan), han ligger i sin säng nu och kollar på Madagascar. Imorgon är Henrik nämligen ledig och barnen ska få vara hemma.

Det går väll framåt på jobbet. Jag saknar min gamla arbetsuppgift VÄLDIGT mycket, och den gamla gruppen och allt med Företagservice. Just nu känns det inte alls som jag kommer gilla min nya arbetsuppgift lika mycket, men vi får se.

Mina ögon svider just nu av trötthet trots att klockan inte ens är 21 på kvällen... Jag ska strax knyta mig, men först kommer lite hushålls sysslor som måste fixas. Tvätt ska vikas in och sen måste jag ta fram kläder till mig själv imorgon. Jag tänker inte stå och bråka med mig själv imorgon bitti när man är trött som en gris.

Maria och Christoffer hämtar upp mig imorgon kl. 07:15 så jag kan sova ända till 06:30 imorgon!! YEEAH!

Sov gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0