Alla ♥ dag


Barnen och jag köpte oss en tårta på COOP dagen till ära ;)

Nu sover mina kära pojkar. Jag tog tempen på Liam för ungefär 15 minuter sen, strax innan han fick pyjamas på sig och då låg hans temp på 39 grader. Så han får vara hemma imorgon med mig. Jag tar en vab-dag.
Emil däremot ska jag nog få iväg till dagis. Han är pigg som en nötkärna och tjatar hela tiden på att få gå dit.
Om jag förstått det rätt så har jag rätt att ha honom där under dagen trots att jag är hemma för vård av sjukt barn, med Liam.

Idag har vi typ kollat på film hela dagen. Ice Age 3 och Wall-e är nog de som vi tittat mest på.

Imorgon ska vår bil in på lagning för typ 5 gången sen vi köpte den i oktober. Jag är evigt tacksam att det finns en lag som täckt upp oss när det gäller kostnaderna för allt. Vi har inte betalt ett öre på bilen, trots att allt hittills har kostat mer än 10 000 kr. Fast jag har fått bråkat för det. Gubben (VDn på firman) vi köpte bilen av har varit jävligt elak, men jag ger mig aldrig! Jag har både avtalet som vi båda skrivit under och KO på min sida...

Nu ska jag kolla in kollktionen på Me&i för jag ska beställa något till barnen. Åsa ska ha party imorgon, men jag kan inte åka dit. Istället får jag be henne lägga med mina beställningar på deras order.


Liam ser ut som en påskkärring om kinderna på grund av febern


Liam fick idag en rejäl smäll på fingret av storebror, det var en olycka. Men ack så Liam grät,
fast jag förstår honom :)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Så det blev den där tårtan ändå =) Va den god?

2010-02-15 @ 01:28:11
URL: http://nicolediors.blogg.se/
Postat av: malin, mamma till alice o lowe

Aj :(

Men så söt!

2010-02-15 @ 16:42:21
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0