Åh så trött..

Jag är så trött så jag skulle kunna somna rakt upp och ned. Jag har fått gått upp halv 5 på mornarna för att jag måste GÅ och lämna barnen på dagis och när jag kommer hem från jobbet får jag GÅ och hämta dom. Det tar så mycket extra tid.
Vår bil är fortfarande på verkstad, imorgon är det fjärde dagen den är borta. Man blir så handikappad! Volvo här i stan har aldrig varit med om nått liknande fel förut så de har blandat in Volvo i Göteborg, där bilen ä byggd. Det är antagligen nått dataproblem, eller nått elektroniskt skit. Så därför är bilen borta så länge. Jag hoppas vi får den innan helgen.

Dagarna på jobbet lunkar på. Idag fick jag inta min ordinarie arbetsplats, det kändes bra. Fast jag känner så mycket att jag skulle vilja göra nått nytt. Jag har fortfarande en dröm att få komma till Storkund och få arbeta med stora kunder, och företag. Jag hoppas...

Jag har köpt ett promenadband, som jag inte fått än. Det är leverans vecka 9. Jag längtar tills man kan promenera på kvällarna när barnen sover. För jag har blivit så "Fläskig", min mage är inte lika platt längre och mina höfter har växt en aning. Jag har ju inte promenerat eller gjort något som har med träning att göra på jätte många veckor nu! Så jag ska börja om på ny kula och promenera 1 timme om dagen så gott som jag hinner och kan. Dessutom vill jag få en plattare mage, så jag ska börja med situps varje kväll, och/eller morgon. Förr gjorde jag alltid 200 situps på morgonen och 200 på kvällen. Det var på den tiden magen var platt och fin...





Jag ser fram emot helgen, och lördagen för då ska jag troligtvis på party i Karlskoga ;) Det ska bli kul!

Nu ska jag hänga tvätt, lägga fram kläder för morgondagen och sen är det äntligen sängdags!


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till liam &nr 2 påväg<3

En 4a åp 93 kvadrat, blir inte så mkt större men några kvadrat iaf.. haha blir huset brevid så blir inte alls långt att flytta ;) Jajjemenn hör av mej när jag vet när det passar oss oxå :D allt bra med er annars då? kram

2010-02-18 @ 15:13:20
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Lennart

Dags o backa bandet igen. Du hatar o gå. Men köpt den där saken. Rimmar illa... Min cykel är jättebra o hänga kläder på

2010-02-21 @ 09:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0