2010

Det är inte nyår förens imorgon men jag publicerar min lista för 2010. Vad svårt det är att minnas allt som hänt.
Jag fick allt använda de få hjärnceller jag äger och tänka tillbaka en del...

Jag har hunnit mycket detta år. För ett år sedan ammade jag Liam och var fortfarande mammaledig med honom. Jag började jobba igen efter nästan 1,5 år som mammaledig i februari. Jag jobbade inte så mycket hela den våren utan åkte på magsjuka, magsjuka, halsfluss och halsfluss och åt massa mediciner. Vi var sjuka jämt jag och barnen, jag blev så depp så jag höll på att gå in i väggen. Jag var trots allt sugen på att börja jobba igen efter en lång mammaledighet.

Sen på våren tog jag beslutet att göra nått med mitt liv och sökte in på skolan till Medicinsk sekreterare och jag kom IN! Trodde aldrig jag skulle komma in med tanke på att vi var så pass många som sökte in.

Så nu har jag pluggat min första termin i skolan och det har varit en mycket tuff termin men samtidigt det bästa jag gjort!

2010 kommer jag minnas som beslutets år. Jag har tagit så många bra och kloka beslut detta året som kommer göra livet mer värt att leva.

Låt 2011 bli ett bra år!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Började plugga på vuxna dagar.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga, för jag klarar aldrig att hålla dem i alla fall :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Norge
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Ja, mer lycka
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 20 augusti, när jag började skolan är ett av dem.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag tog beslutet att söka in på skolan och att jag kom in av alla sökande och att jag ska få en utbildning.
9. Största misstaget? Svårt, men jag tror inte jag har nått "större" misstag jag gjort i år som jag kan minnas.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, massa sjukdomar har jag haft!
11. Bästa köpet? Hemligt så länge, men jag har gjort en stor och fin investering.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Alla kläder till barnen och mig och min "investering"
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, några av mina beslut har gjort mig mycket glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Mikrofonkåt med både Petter och September och We don't speak americano (som jag dansat till en hel del i år)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare på ett vis men ändå glad för det jag åstadkommit.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat mer så jag sluppit gå upp i vikt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit så mycket onyttigt.
18. Hur tillbringar du julen? Hos Henriks föräldrar.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? Tittar sällan på TV, men är lite förtjust i Lyxfällan så man får njuta lite av andras problem.
21. Bästa boken du läste i år? Måste varit Terminologiboken i skolan, haha!
22. Största musikaliska upptäckten? Öhhh... vet inte
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En parfym från Jean Paul.
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja, en miljon kronor.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Inget speciellt. De närmsta firade mig.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år? Lite mindre sjukdom i början av året och mer tid och motivation till träning.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Leggings-tunika-och-scarf-Karin
29. Vad fick dig att må bra? Barnen och skolan
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Många... Men får nog säga Orlando Bloom.
31. Vem saknade du? I höstas flyttade Jenny till London och sedan dess har jag SAKNAT henne!!!
32. De bästa nya människorna du träffade? Mina klasskompisar!


Jag älskar halsdukar och scarfar! Verkligen 2010!


Jag fick en kärlek till Snickers och pluggade mycket!


Det blev en del fest under hösten 2010, Kul!


Jag saknade Jenny under hösten 2010! LOVE <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

I LOVE YOU!!

2010-12-31 @ 14:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0