Tjejkväll

Ikväll blir det tjejkväll med middag hemma hos Izabelle! Woho!
Det ska bli väldigt kul.

Jag har precis varit på stan och införskaffat mig nya strumpbyxor, ifall jag kommer på att jag vill ha kjol på mig, och lite alkoholhaltig dryck. Vin och cider, mums!

Det stora problemet jag har för ikväll är väll klädsel. Helst skulle jag vilja ha på mig mina schleeetna mjukis med hål mellan benen, men det ser ju inte så hållbart ut :) Så jag får rycka upp mig och ta fram några gamla trasor från garderoben. Nått har jag väll som får duga.
Ska duscha och sminka mig lite med. Nu ser jag mest ut som ett härk på två ben.

Ser fram emot ikväll!


Får jag komma så här?


Kommentarer
Postat av: Natacha

Vem är det där KK?!? Hahahaha =)

2010-12-03 @ 16:35:35
URL: http://nicolediors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0