Tenta

Då var tentan avklarad. Min magskänsla säger att det inte känns så jätte bra om jag är ärlig. Dessa lagar och det runt omkring är ju inte min starka sida om jag säger så.
Jag hoppas att jag får godkänt iaf, det är huvudsaken. Jag vill inte göra omprov.

Jag fick tillbaka mitt prov idag som vi gjorde för 3 veckor sedan, före LIAn och jag fick VG-. Det är jag jätteglad för! Detta var en skrivning som jag tycker är relativt enkel, journal, remiss och brevskrivning.

Nu är det bara en tenta kvar innan jul, konstig känsla! Sen är jag ledig i 3 veckor, om jag inte behöver öva inför omprov på dagens tenta vill säga. Vilket jag är rädd för att jag behöver.

Det är mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0