Tatuering

Nu har jag bestämt mig! Jag ska tatuera mig nästa år när jag är 25 år. Det är på nått vis en ny start i mitt liv känns det som och då ska jag göra en tatuering efter jag inte vågat tidigare. Jag är nämligen livrädd för att dö av smärta!

Men jag har piercat mig och fött två barn utan större smärta och insett att min smärttröskel är relativt stor. Så nu ska jag ta tag i detta. Under veckan ska jag gå ned till tatuerarstudion här i stan.

Jag ska skriva mina barns namn och födelsedatum i min nacke. Den ska inte vara så stor, utan relativt liten.

Jag ska dock vänta lite, till våren ska jag göra den.


Ungefär så här stor vill jag ha, men lite högre upp mot halsen vill jag ha min.


Kommentarer
Postat av: Darksess

Låter fint :) Borde inte vara värre smärta än att föda.

2010-12-20 @ 21:33:58
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Angelica

Se till att Rebecka gör tatueringen på dig om du ska tatuera dig istan. Alternativ kan jag rekomendara Roman som öppnat tatto vid södra ringvägen nånstanns.

2010-12-21 @ 09:02:37
URL: http://kixooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0