Svettmorgon

Emil ville åka bob till dagis imorse. Snäll som jag är (ibland) fick han det. Så Liam fick åka barnvagn och Emil bob. Det var så jobbigt att dra honom samtidigt som man drog kärran överbelastad med studielitteratur. Jag var så svettig när jag kom till dagis så jag trode jag skulle avlida.

Sen fick jag ta kärran med till skolan. Dagis har gjort så man får ställa kärran utanför dagis i kylan så då tog jag med den till skolan istället. Jag har blivit av med för mycket kläder som folk snott eller som tappats bort. Barnvagnen eller åkpåsen vill jag verkligen inte bli av med.

Den blev bra att skjutsa mina böcker med istället.

Gött att vara tillbaka i skolan igen!

Kommentarer
Postat av: malin

Men gud. varför ska folk sno andras saker för?? På rödluvan har jag faktiskt aldrig blivit av med något, än. peppar peppar!!

2010-12-06 @ 12:57:29
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: malin

nej det förstår jag verkligen... tråkigt när det är sådär

2010-12-06 @ 13:55:09
URL: http://troddedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0