Skolan

Befinner mig just nu i skolan och äter frukost. Vi är "lediga" idag, har en yrkesämnesdag, som det heter. Jag har en del att göra i terminologi och även inför det prov som är på torsdag. Så jag gick till skolan idag ändå, så jag får nått gjort.

Kallt var det imorse. Men med en fullastad barnvagn med skolböcker och varma kläder så var jag dyngsvett när jag kom till skolan. Min fleecejacka som jag hade under vinterjackan är fuktig av svett :) Äckligt!

Vad smidigt det är att ha barnvagnen som lastvagn för skolböcker. Jag proppar åkpåsen full med skolböcker, så det ser nästan ut som ett barn sitter där i :) Perfa nu på vintern när jag inte vågar cykla, för då cyklar jag bara omkull.

Nu ska jag äta upp min smörgås, sen blri det plugg. Börjar med terminologi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0