Kväll

Äntligen kväll! Jag är på lite dåligt humör och trött idag. Kvällen avslutades inte riktigt som planerat heller, tyvärr. Men en annan gång kanske :)

Mina föräldrar och min syster kom hit förut. De skulle köra syrran till bussen, hon skulle åka hem till Oslo. Pappa tog sig en kolla på min dator och gjorde en genomsökning i den (pappa är duktig på datorer) och den genomsöker datorn än. Hitills har den hittat 2 virus och 5 andra saker som inte var så hälsosamma för datorn.

Så nu lånar jag Henriks laptop. Så därför kommer inga bilder (alla bilder är i min dator).

Mina små barn har nu lagt sig. Emil kollar på film och Liam somnade som en stock.

Nu blir det kvalitetstid med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0