Karlstad

Liam fick fira en del av sin 2-års dag i Karlstad idag med mig och Maria. Jag fick äntligen träffa Maria, min kära vän! Hon bor i Oslo så vi ses ju inte allt för ofta tyvärr!

Vi tillbringade en stor del av vår tid på IKEA och sen på Bergvik. Jag hade lit epengar som jag fick i julklapp och som barnen fått så jag köpte några grejer till dem. Sen dessutom blev inte mina utgift så stora på IKEA som jag räknat med så jag fick lite över i bufferten.

Jag ska ge er lite bilder sen på mina bästa köp! Men grejerna från IKEA kommer längre fram på bild.

Liam har nu blviit firad av farmor, farfar, Jennifer, Paulina och Amanada samt mina föräldrar och fått mer presenter. Nu ska våra två övervilda barn sova.

Återkommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0