Jullov

Nu har jag gått på jullov mina vänner. Kan ni förstå att jag nu har gjort min första termin i skolan. Det kan inte jag. Det känns som denna hösten varit den längsta men samtidigt den snabbaste hösten jag varit med om. Men jag vet i alla fall att detta har varit den bästa terminen och hösten i mitt liv. Jag har tagit det bästa klivet ut i livet som jag kunde gjort.

Jag kommer få en utbildning och ett bra jobb i framtiden och nya möjligheter.

Dessutom kan jag ju säga att denna hösten gett mig väldigt mycket andra glädjande tillfällen som jag är glad över att jag fått uppleva. Jag har tagit så många bra beslut denna hösten som jag är så glad över att jag tagit och som jag gjort.

Vet ni hur skönt det är att kunna stå på egna ben och känna att det går hur bra som helst. Jag känner mig starkare än någonsin just nu.

En bra avslutning på skolan idag avsluades på Thai här i stan med thai-buffé med underbara klasskompisar.




Kommentarer
Postat av: Darksess

Vad härligt! :) Vi går sista dagen på onsdag.

2010-12-17 @ 20:37:27
URL: http://www.darksess.com
Postat av: maria

ohh va härligt för dej min vän!! :-) jag ä så glad att du känner det sådär! :) allt ornar sej för snälla flickor heter det ju så du fixar allt! :D LOOVE YOU! <3

2010-12-17 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0