Ingen huvudvärk!

Det slog mig precis att jag inte haft nån huvudvärk idag! Jag har varit skonad från det idag, konstigt nog. Annars har jag haft ont i huvudet varje eftermiddag från 14-tiden till 20-tiden på kvällarna varje dag. Men idag har jag sluppit det, tack gode gud för det!

Undrar vad det beror på? Förutom alla sjukdomar som finns, så är jag mest rädd för att det är glasögon som är boven i dramat! Jag vill absolut inte ha glasögon! Inte för att jag ser dåligt, vad jag vet. Har inte heller testat synen sen jag skaffade min lämp till körkortet när jag var 16-17 år. Snart 10 år sen, sjukt ju!

Jag hoppas det är spänningshuvudvärk som många säger.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den ligger på 9995:- så jämt under 10.000:- klassen!

:)

2010-12-10 @ 20:29:59
URL: http://maddele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0