Ikväll händer grejer

Ikväll kommer det ske en liten förändring med min kalufs igen. Madde ska exprimentera med färger och folie.
Så slingor står på begäran från mig och nått som inte är blont. Jag är så trött på att vara blond, eller snarare råttfärgad. Så Madde och jag hade en färgkonsultation häromdagen och kom fram till att koppar och en brun nyans ska slingas i mitt hår.

Spännande! Jag tog en kopparfärg och en mellanbrun nyans så hoppas jag på att det blir en ganska "snäll" förändring.

Ser fram emot en mycket spännande kväll med ett spännande slut.


Så är ser det ut just nu.


Kommentarer
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Ja :D Det var väldigt enkelt.

2010-12-08 @ 12:06:40
URL: http://Darksess.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0