Hemma

Min puls är hög och svetten är enorm efter ha dragit Emil på hans bob och Liam i kärran i den oplogade snön. Fy vad jobbigt det var!

Vi har varit hos Therése och Celine i några timmar. Emil och Celine har mer och mer blivit vänner nu, de har ju inte setts förut sen Celine var nyfödd. Så det har tagit några dejtar innan de blivit vana varandra. Men de bråkar ju ibland som de vore syskon också... GAH!

Jaja, nu ska lagas middag och sen ska jag börja fixa mig iordning inför kvällens galej. Jag har dock ingen aning vad jag ska ha på mig dock! Avskyr det där.... Gick hem till Maria förut och lånade en klännning som jag kanske ska ha på mig. Men jag vet inte.

Återkommer med bilder senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0