Feber

Nu är det Liams tur att vara sjuk. Han har börjat snorat och nu fått feber. Han sitter just nu i soffan och kollar på Alvin and the chipmunks. Han brukar inte vilja titta på TV eller film annars, han är mer en kreativ och fixande unge som gärna bygger pussel, målar eller byggar järnvägar till sina tåg. Men just nu med feber i kroppen duger TVn.

Emil sitter vid datorn och kollar på lastbilar på Youtube. Han älskar det där.

Jag lagar mat, potatismos med ugnstekt falukorv. Det är gott!

Jag är inte så trött längre, utan rätt pigg. Men jag längtar till ikväll när jag får lägga mig i soffan och gosa med mitt täcke med nån bra film.

Imorgon är det back to school igen! Det gillas!


Min febriga lilla unge, fast är är han pigg och glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0